Trodde våren var här men där hade man fel.

Godmorgon mina fina ! Idag är det fredag och jag vaknade jätte tidigt vid halv åtta det var länge sen hehe. Men låg och titta på tv lite och åt frukost och nu har jag gjort mig iordning. Vid halv tolv kommer pappa och hämtar mig här hemma så ska vi åka in till stan och möta upp mamma och käka lite lunch mysigt & gott :) Just det trodde våren hade kommit till stan för att stanna men där hade man fel igår var det nästan barmark ute och man såg asfalten och solen lyste så fint och solbrillerna var på. Men idag vaknade men ännu än gång upp till ett vinterland det snöar ute som bara den och det är ett väldigt tjockt snötäcke på marken. ÅHHHH blir galen vill inte ha mer snö. Men men slut pratat om det idag ska jag som sakt äta lunch med mamma & pappa sen ska jag & mamma gå en sväng på stan sen får vi se vad som händer. Vi hörs lite senare med dagens outfit och sådär. Ha en fin dag !

P.S Snöar det hos er ?!

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0