jäkla huvudvärk som aldrig kan ge sig.

har tvättat och tvättat håller fortfarande på och har mycket kvar men det är bara gilla läget.Har även slängt i mig lite mat och lite te. Har lite huvudvärk så ska försöka vila så det går över så jag inte blir sjuk igen. För imorgon ska jag upptidigt och åka med pappa till hans jobb och jobba lite för att så in några riksdaler :) Men börjar undera hur jag ska orka gå upp vid halv sju men det visar sig. Ikväll avstår jag från träning eftersom jag har huvudvärk och känner mig lite häning men nu ska jag se lite tv och vila kanske känner mig piggare om några timmar. Hoppas ni alla har haft en fin dag såhär långt :) Hörs sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0