Jag älskar dig k.

Hejsan och förlåt för dåligt uppdatering. Men har inte haft ork, jag börjar om,vi börjar om på nytt. Strycker det som har hänt även om det kanske inte är lätt. Och börjar om jag lovar dig att jag ska finnas där för dig och bli en mycket bättre människa och vän,bästa vän jag ska göra allt för dig. För jag kan inte andas utan dig kan inte leva utan dig och det vet du ! Även fast jag har varit världens idiot jag vet ber verkligen om ursäkt vet att du är besviken på mig. Men jag hoppas någon gång att du kan förlåta mig för allt jag har gjort och ställt till med. Jag vet att vi behöver varandra väldigt mycket. Jag vet att du behöver mig och jag tvärt om. Jag säger inte allt detta bara för att säga utan menar allt även om jag vet att du kanske inte alls vill höra detta men jag älskar dig och det vet du. Jag vet att du inte tror på mig när jag säger att jag kommer till dig. För jag vet att du vill se dig med egna ögon att jag står där framför dig och går fram och kramar om dig riktigt hårt. Jag vet jag ser hur mycket du behöver mig jag är inte dum eller blind. Vet innerstinne att du älskar mig också. Jag saknar dig ! Släpp aldrig min hand för det ska alltid vara du och jag livet ut det är så vi har sakt och det är så det ska förbli. ♥

DU & JAG !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0