A white blank page.

Godkväll bloggen har inte bloggat sen i torsdags. I fredags fyllde mamma år så det blev att fira henne på kvällen komma släkten förbi på middag mycket trevligt. Fast hade fortfarande feber då :/ Så var inte så pigg och fräch. Sen på lördagen på dagen tog jag det bara lungt vilade. Nu känner jag mig frisk eller hoppas jag är det men känner mig dock dålig igen så vi får väl se vart detta leder. Söndag sitter just nu och tittar det sista på wallander och ska snart gå och lägga mig är trött men ändå inte. Imorgon består dagen av att tvätta åt alla i familjen lite här hemma så man har något att ha på sig. Sen får vi se vad som händer ! Men rubriken talar för en bra låt som ni ska få ett smak prov på här nedan för. Ha det fint vi hörs imorgon :) hugs ♥

Mumford and sons - White blank page


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0