Kraften är slut inom mig.

Hejsan blev bara ett inlägg igår märkte jag insperationen är fortfarande inte tillbaka.. har för mycket tankar och minnen som snurrar runt i mitt huvud. Vill bara lägga mig ner och gråta mitt hjärta gör så otroligt ont just nu. var de såhär de skulle sluta ? är det bäst såhär? jag vet ingenting längre. Jag tar en dag i taget min kropp orkar inte riktigt min kraft har tagit slut. Dagen kommer komma då jag orkar men kommer ta tid innan jag kommer orka att se på de ljusa tiderna. Och lämna de dåliga bakom mig. Livet är ingen lek utan rent allvar och livet kan verkligen vara piss många gånger men det får man också kämpa sig igenom antar jag. Man måste ta djupa andetag ibland varje gång jag blundar så är det dig jag ser.. Allt är lite väl rörigt just nu men någon gång så ordnar det väl sig. Hoppas jag. Idag är det iaf onsdag den 26 Januari och en hel månad har snart gått på de nya året 2011 och de har inte varit den bästa starten men jaja, ska snart göra mig iordning för att sen försöka ta mig in till stan och möta upp Malin Sundström som inte blev av igår. Sen blir det att inhandla lite saker till imorgon, och i eftermiddag kommer över Malin Eriksson på fika :) Och kvällen kommer nog bestå av att packa och så kommer Klara hit mycket vänner på än dag man måste klämma ihop det när man är ledig. Men nu känner jag att detta blev rörig inlägg men hoppas ni förstår något av de. Nu måste jag duscha och fixa men vi hörs senare ieftermiddag/kväll :)

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0