Talking to the moon,try to get to you.

Godmorgon ber om förlåtelse hann inte blogga igår. Men idag är det F-R-E-D-A-G kan det bli mer underbart?! så himla skönt med fredag och äntligen helg !! Men snön fortsätter och falla ner herregud vad snö det har kommit nu oj oj vill bara att snön ska ta slut nu så snälla. Men idag iaf är det fredag som sakt och ska snart göra mig iordning och ta mig upp på stan i snöovädret ska köpa lite saker. Sen blir det hem städa och fixa lite här hemma, sen ikväll blir det middag med Lovisa sen vid 19-tiden kommer det lite tjejkompisar hit så ska vi föra lite sen blir det utgång på strömpis ska faktiskt bli trevligt :) Ha längtat nästan hela vecka ska bli så kul och träffa tjejerna igen ! Men det är en person jag verkligen saknar och det är min bästa vän i stockholm har inte sett henne på två månader snart saknar henne fruktansvärt :'( Men jag hoppas vi ses snart ! Du vet att jag älskar dig mer än något annat på denna jord. ♥ Nu ska jag lägga in en enormt bra låt från Bruno Mars lyssna och njut. Ni får ha en grym fredag såhörs vi lite senare ieftermiddag.

Bruno Mars-Talking to the moon.

Kommentarer
Postat av: javaneh

Väärldens bästa låt!

2011-02-27 @ 18:52:29
URL: http://javiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0