I still love you, I still need you.

Hejsan bloggen. Nu skriver jag samma igen som jag har gjort i de andra inläggen. Det var länge sen jag skrev något här. Har inte orkat och inte haft tid, har varit jätte sjuk och de går fram och tillbaka. Sen har även livet vänds upp och ner de är som ett löv som blåst bort med vinden och inte hittar tillbaka. Som om solen har gått ner och aldrig kommer upp igen. Vet inte ärligt talat vart vägen håller på att ta vägen längre. Alla är lika dumma mot varandra man slutar aldrig förvånas. Idag lördag den 26 Februari har jag inte gjort så mycket alls mest sovit hela dagen och börjar känna mig trött igen och har jätte ont i min fot som jag stukade igår. Så det blir att slå på en film och sen slå igen de blå mår rent utsakt DÅLIGT. förlåt om jag skriver så i bloggen men alla har sina dåliga,trötta dagar då man bara vill dra täcket över huvudet och sova och blunda för en stund. Men ni får ha en kanon helg så hörs vi när vi hörs.

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0