Fight me .

"godmorgon" eller vad man ska säga, vaknade vid tio och gick upp gjorde frukost har precis städat hela huset. Det är därför jag fortfarande denna tisdag vid denna tid sitter i pyjamas ska snart upp och duscha,måla naglarna och göra mig iordning sen ska jag dra mig in till stan för att beställa nya linser för de är slut. Och så ska jag köpa den svarta klänningen jag nämde igår om ni minns :) Ikväll blir det att träna med min vän Lisa Bergström ska bli skönt var ett tag sedan jag rörde på mig. Det är en sådan skön känsla efter man har tränat åh i like it ! Men men nu ska jag börja göra mig iordning har får ni även bilderna på skalen jag tittade på igår ska beställa ett av dom i veckan :) Men ha en kanon bra dag såhörs vi sen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0