Fångad i mina egna armar.

Hejsan bloggen. Nu är det över 5 dagar sedan jag satt och skrev i denna blogg, min insperation har försvunnit totalt men jag tänker inte ge upp jag ska försöka en sista gång och ge allt och börja skriva igen varje dag ska iaf försöka. Nu på kvällskvisten har jag suttit och titta på lite nya skal till min nya telefon hittade en del fina ett blommigt och ett rosa visar bilder imorgon :) Dock sitter jag just nu i sängen med nackspärr inte lika skoj.. buhu AJ !! Man idag måndag ännu en ny vecka, idag har jag städat lite här hemma vikt tvätten och varit på stan och fikat med Vendela riktigt trevligt sen kom även Malin och gjorde oss sällskap och vi gick en sväng på stan jag hittade en snygg tajt svart klänning (ett fodral kan man väl kalla de) med rosetter i ryggen världens snyggaste rygg ska nog inhandla den imorgon. Då får ni se bilder på den så ni fattar lite mer vad jag menar. Har även tvättat bilen idag med pappa ursh det var riktigt jobbigt. Nu ska jag sluta babla och lägga upp en liten text som jag vill dela med mig som jag tycker är äkta. Dessutom så vet du att jag saknar dig jag behöver inte nämna några namn du vet själv vem du är. ♥

Fångad i mina egna armar.

Själv. Inte ensam. Inte i ett tomt rum. Ett fullt rum. Inte ensam. Men inte med någon. Bryr mig inte. Inte om att andra är där. Jag är ensam i min verklighet. Isolerad i min värld. Fången i mina egna armar. Jag gillar det. Gillar att vara bara jag. På en egen plats. På en egen yta. Min värld. Min verklighet. Mina tankar. Min själ. Jag är inte ensam. Jag är själv.


vi hörs imorgon. hugs,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0