14 Febuari 2011 alla hjärtansdag.

Hejsan, har inte bloggat på två dagar har inte haft någon lust. Men i fredags var det en guld kväll :) Sen både lördag & söndag har jag bara tagit det lungt och träffat lisa plus träning igår. Kände oss mycket  duktiga! Idag är det måndag och alla hjärtansdag ♥ själv tycker jag inte om denna dag för den är överskattad men det är min åsikt vi alla har olika åsikter.. jaja idag ska jag vara hemma och ta det lungt både jag & min syster känner oss lite småkrasliga plus att jag har ont i ryggen så vi ska äta en god pasta soppa och se film. Senare ikväll blir det nog att träna med självaste Lovisa Melin för att tänka på lite annat. jaja nu ska jag gå och göra lite lunch sen blir de film. Men men ni får ha en fin alla hjärtans dag så hörs vi senare ikväll !

P.S du kommer alltid vara min bästa vän och du vet hur mycket jag älskar dig fårn botten av mitt hjärta. ♥

Kommentarer
Postat av: ANONYM

DU HÖGG MIG I RYGGEN IGEN, TACK SOM FAN!

2011-02-18 @ 09:58:30
URL: http://hejjagärintedinvän.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0