vårvärme!

Godkväll bloggen, denna dag har jag inte hunnit blogga för det har ju varit SOL ute! Dagen började men en god stor frukost sen göra sig iordning sen tog jag bilen hämtade upp Lollo och vi åkte in till stan tittade på lite kläder fick med mig en del hem :) Eller en tröja plus några ringar visar det imorgon. Efter stan med det åka till stadsparken och äta glass i vårvärmen och nu på kvällskvisten har jag ätit middag hemma hos Lollo mycket trevligt :) Men nu är jag hemma igen och ska fixa nagalarna lite och se på tv får se om det finns någon bra film att se på min sista lediga dag för denna lång helg. Fast jobbar bara tisdag-fredag så det är skönt ! sen är det valborg och grejer. Men nu ska jag försöka få tag i min fina vän i Stockholm får se hur jag lyckas för hon har inte svarat på hela dagen ♥ Ha en fin kväll så hörs vi imorgon på jobbet.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0