Snart slut på denna jobb vecka bara några timmar kvar yeye!

Hejsan bloggen, nu var det ett tag sedan jag skrev här. Eller rätt sakt två dagar sedan har haft fullt upp utav jobb,träning och en massa. Men jag lever, och idag är det fredag så härligt sitter på jobbet just nu. Slutar vid halv tre idag mycket skönt :) I helgen är jag & min syster sjävla hemma för mamma&pappa åker till Sälen över helgen. Så det är föräldrarfritt hemma som man brukar kalla de ;) Efter jobbet ska jag åka och handla mat sen hoppa in i duschen och börja göra mig iordning sakta men säkert sen vid 18 - tiden ska jag ta min bil och åka ut till Marieberg och hämta upp Lovisa sen hem igen och göra middag och lite sådär senare blir det troligtvis utgång men vi får se. Ska iaf njuta av helgen så mycket som det går! Min kväll i mini format. Lite luddigt kanske men jaja, nu måste jag börja jobba igen längtar dessutom tills det är lunch är sjukt hungrig & det är även bara 6 dagar kvar till LONDON woho !! Men ha det bäst så hörs vi senare ikväll. Over and out !

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0