Tillbaka till verkligheten och jobbet.

Helojsan nu var det fyra dagar sedan jag skrev något här. Eftersom jag har varit i London, det var helt underbart där åt mycket god mat och shoppade en jäkla massa :) Kom hem igår vid 23.30 så då blev det sängen påängång för nu sitter jag nämligen på jobbet jobbar idag från 08.15-16.15 orkade knappt gå upp imorse men det var bara gilla läget och tänka på att man bara jobbar tre dagar eftersom det är påsk. SKÖNT ! Efter jobbet blir det hem och packa upp osv. sen kanske träffa lite vänner Michelle och Lovisa men vi får se vad jag orkar. Denna dag är bra bara för att jag ska äta lunch hos min älskade farmor ska bli super gott verkligen är redan hungrig;) men får vänta tills 12.15 men tiden börjar rulla på riktigt bra här! Senare ikväll får ni även bildregn från helgen i London. Ne nu måste jag fortsätta jobba vi hörs ikväll.

P.S Längtar efter dig och du vet vem du är. ♥

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0