Soligt väder gör mig glad!

Godmorgon solstrålar! Hann inte blogga igår när jag kom hem efter jobbet för var bara hemma och bytte om sen tog jag bilen ut till min vän Michelle tillbringade min kväll där vi pratade,fikade, åt lite godis och såg på film en typisk tjejkväll och de behövdes :) Kom hem runt halv tolv tiden så då blev det bom ner i sängen och sova. Och nu sitter jag på jobbet och solen strålar utanför fönstret och jag känner mig glad :) Idag jobbar jag ungefär till fyra efter det blir det att åka in till stan och möta upp Mallan som jag inte har träffat på väldigt länge vi sätter väl oss på något fik med uteservering och steker i solen och går runt lite på stan ! Ska bli mycket trevligt och kul att träffa henne igen. Men innan det så ska jag nu återgå till jobbet som tar kål på mig men får längta till lunchen då jag be ger mig till min farmor som bor här på norr. Finns ingen godare mat än hennes muuummms säger jag bara! Men men nu blev det ett långt inlägg med mkt information men men hoppas ni fattar något av det. Ni får ha en fin dag så hörs vi senare ikväll när jag kommer hem någon gång.

Over and out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0