Nedräkningen har börjat om tolv dagar befinner jag mig i vackra,underbara London!

Godmorgon bloggen, igår hann jag verkligen inte blogga det blev jobba från 08.30-15.00 sen fika med Lisa efter det åka runt hämta upp mamma&Lovisa sen hem äta middag och sådär, en mini förkortning på min dag/kväll hade iaf en mycket fin kväll :) Gick upp för en liten stund sedan och börjat röja i mitt rum och städat lite, ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig iordning ieftermiddag kväll blir det troligtvis bio med mina kusiner & min moster plus middag på det ! Inte helt fel med det lite lördagsmyyysss :) Men men nu ska jag fortsätta städa och fixa lite, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera nu har även nedräkningen börjat tills jag åker till London med familjen det är exakt 12 dagar kvar. Då blir det SHOPPING som aldrig FÖRR ;) YEYE ! men nu ska jag sluta babla vi hörs sen over and out.

hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0