hjärnan hänger inte alltid med.

Godmorgon eller godförmiddag kanske!

Imorse oj oj vad trött jag var..men det var bara stiga upp är på jobbet som ni kanske förstår började 08.00 imorse. Känns som om min hjärna ligger kvar hemma jag hänger inte riktigt med. Efter jobbet vid halv fem tiden så ska jag möta upp min vän Maria och ta en liten fika och småprata lite var ett tag sedan nu så det ska bli trevligt :) Senare ikväll måste jag tvätta bilen ska även se på DH och bara ta det lungt. Har egentligen ingen ork till att jobba denna vecka men man får tänka att den är kort ! Men jaja nu ska jag gå och hämta lite te sen fortsätta jobba. Ha en fin tisdag så hörs vi senare ikväll.

Over and out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0