Allt rullar på så fort så man knappt hinner med själv.

Måste bara göra ett inlägg igen innan jag sätter mig i bilen och åker ut till marieberg- galleria. Jag kan säga rakt ut hur jag mår just nu är det som en svävande berodalbana ibland bra och ibland skit och ibland mår jag dåligt så det gör riktigt ont inom mig. Saknar en viss preson så otroligt mycket för hon har haft sådan starkt intryck på mitt liv och det har hon fortfarande. Vi måste ses snart & du vet vem du är. ♥ Förutom det så rullar veckorna på i ett vecka efter vecka det är skönt men helgerna då man är ledig rullar på ALLDELS FÖR FORT. Fast ett plus har det nu börjar det närma sig med storm steg till London-resan, det är bara 9 dagar kvar längtan är stor. Och det finns mycket jag ska hinna med innan de. Livet är ibland komplicerat men ändå lätt , allt ska väl inte vara en dans på rosor antar jag..Äntligen är våren snart här just nu lyser solen in i mitt rum och värmer på min rygg, älskar våren och sommaren. Men men nu ska jag sluta babla och försöka vakna till ordentligt innan jag somnar här sittande. Men som jag sa i det förra inlägget så hörs vi senare när jag kommer hem.  Ha det fint så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0