you are the light to my soul.

Godmorgon bloggen...har inte kunnat sovit så bra en grej har bara snurrat runt i mitt huvud och det är kim. Min bästavän, vad har hänt i mellan oss? är det någon som kan förklara det? jag förstår ingenting längre..jag vill inte förstå vart har VI tagit vägen? det skulle vara du & jag igenom allt i denna värld ingen skulle få sära på oss jag kommer aldrig släppa din hand och det vet du. Men vart har din hand tagit vägen? Jag vill ha dig tillbaka för jag behöver dig vi behöver varandra du är bäst och det vet du jag kan inte leva utan dig förstår du inte de?! jag får tårar i min ögon som ramlar sakta ner för mina kinder när jag tänker på allt som vi har tillsammans och hur mycket jag saknar dig och hur ont det gör. Jag vill träffa dig, även fast vi har våra motgångar just nu snälla släpp mig in i ditt liv för jag behöver dig jag saknar allt med dig, våra långa telefonsamtal, vårat prat om mellan himmel och jord. Jag kan inte leva utan dig min BÄSTA VÄN. JAG SAKNAR DIG KOM TILLBAKA. DU ÄR MIN ÄNGEL FRÅN OVAN. JAG KOMMER ALDRIG SLÄPPA TAGET OM DIG. JAG KAN INTE ANDAS UTAN DIG DU ÄR MIN LUFT MIN LIVSGLÄDJE♥

låten talar för sig själv..


Tillbaka till dagen vaknade runt halv tio av gråten i min hals, jag gick upp gjorde en god frukost och nu sitter jag och dricker mitt te och har datorn i knät. Ska snart börja göra mig iordning vid halv två tiden ska jag ta mig in till stan för att först möta upp min syster och så ska vi gå på stan liten sen ska jag följa med henne när hon ska färga håret brunt ska bli kul och se! Senare vid halv fyra tiden ska jag möta upp Malin så får vi se vad hon & jag ska hitta på. Senare ska ni även få bilderna från Barcelona men de får vänta tills ikväll. Men hoppas ni får en grymt bra dag såhörs vi lite senare.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0