TWO IN ONE.

Godkväll bloggen, erik har precis lämnat mig vi har haft jätte mysigt och tittat på film :) Kan tala om att jag tycker om honom jätte mkt iaf men men från det till en annan grej. Min bästa vän kim jag saknar dig? vart tog våra underbara helger vägen ? du och jag igenom eld och vatten! Vart tog den personen vägen som jag kunde ringa dygnet runt ? vart tog de långa samtalen vägen?! jag saknar varje minut med dig det är helt ofatbart hur mycket jag kan sakna dig!! jag gråter mig själv till söms varje natt för jag vill ha allt som förut, jag vill ha tillbaka min B2 min ABSOLUT BÄSTA VÄN I DENNA VÄRLD. SNÄLLA KAN INTE ALLT BLI SOM FÖRR ? ♥ Vill säga dig ännu en gång att du är mitt allt du är den bästa jag vet, jag älskar dig från botten av mitt hjärta det är du som gör mig hel det är du som gör mitt hjärta helt. Utan dig är mitt hjärta i tusen bitar och de pusslet som vi bildade är inte helt en bit saknas och det är DU! Du betyder allt för mig, jag vet jag är sämst på att visa känslor och vad jag känner men du ska veta att du är min strålande sol min ängel från ovan och jag säger inte detta bara för att säga jag MENAR det verkligen. Sen kanske du inte tror mig och de valet är ditt. Men jag kommer förevigt att älska dig vad som än händer minnena med dig är helt underbara det ska du veta finns ingen annan i denna värld som har ställt upp för mig som du. Alltid du och jag visst? Jag älskar dig min B2 ♥ Jag vill ha dig tillbaka jag har inga ord kvar så vi hörs imorgon istället när jag har sovit ut , är ledig sovgott.

Denna låt väcker starka minnen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0