Tisdag 14 september

Godmorgon bloggen vädret idag är riktigt tråkigt ute det regnar och regnar..ursh hatar regn vill inte änns gå ut. Jag och Lovisa vaknade runt halv elva och nu har vi precis ätit lite frukost ska snart göra oss iordnig för jag måste in till stan en sväng ska möta upp lilla Malin :) Sen ska vi gå på stan en sväng sen bär det av hem till mig så får vi se vad vi hittar på. Även i eftermiddag så ska jag rösta vi får se vad det blir men tror att jag har bestämmt mig det är hur svårt som helst att välja. Måste rösta idag eftersom jag inte är hemma den 19 september. Imorgon får ni veta vart jag ska ;) Ni får hålla ut. Men nu måste jag göra mig iordning ni får ha en kanon bra dag så hörs vi sen!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0