Passing by..

..rubriken talar för sig själv har tiden passerat förbi oss? det skulle alltid vara du och jag livet ut.Ingen,ingen skulle få komma oss i mellan. vart tog allt vägen, jag är chockd saknar dig som aldrig förr kim jag hoppas någon gång att du kommer förstå vad du betyder för mig jag vill ha tillbaka dig i mitt liv för ett liv utan dig är inte värt tt leva. Du är min låga som brinner,snälla se att jag bryr mig. I need you ♥

Godmorgon då var det fredag igen veckan har passerat så fort och det är redan 10 September. Vaknade runt halv tio av mig själv då mår man bäst när man får vakna av sig själv :) Har precis slängt i mig lite frukost amrikanska pankakor och te mumsigt värre, ska snart ta och slänga mig i duschen och börja göra mig iordning :) Vet inte alls vad jag ska göra idag kanske åka in till stan med mamma vid tre tiden då hon slutar jobbet sen får vi se vad det finns för planer inför kvällen. Hoppas ni får en fin dag såhörs vi om några timmar med dagens outfit! Ha det bäst.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0