onsdagkväll - idol & packa.

Godkväll bloggen, kom hem för några timmar sedan var på stan med mallan och kicki lika trevligt som alltid :) När jag kom hem så tog jag mig ett bad rakade bena osv. Nu sitter jag i min systers rum och försöker packa det går sämst vet inte riktigt vad hon vill ha med sig sen ska jag packa kommer bli ännu värre hehe. Jag har inte berättat än vart jag ska min familj och jag ska nämligen till Spanien - Barcelona imorgon kommer hem på söndag morgon så det blir en weekend ska bli så himla skönt och komma iväg och shoppa lite och sola aldrig fel och aldrig fel med 27 grader varmt när regnet här hemma öser ner ! Men men nu måste jag fortsätta hjälpa min syster så vi kommer någonstans ha en fin kväll såhörs vi om några timmar :)

P.S Jag saknar dig min bästavän kim nu måste vi ses halv vägs det beöhvs, det behövs för oss båda jag känner de på mig. Vi behöver prata ut om allt och lite till lätt på mitt hjärta och du behöver lätta på ditt för att vi båda ska må bättre det vet du lika mycket som jag. Vi behöver varandra mer än vi anar och tror. Jag saknar dig så de gör ONT nu ska jag lösa detta och VI SKA SES. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0