No words anymore.

..mina tankar går om och om igen, tänker bara på dig hela tiden mitt liv står helt still för det är dig jag tänker på. Jag har slutat andas. Finns ingen luft kvar att andas är otroligt svårt jag behöver hjälp av dig för att kunna andas ordentligt igen jag hoppas du kommer snart och hjälper mig för som jag har sakt hundra gånger jag behöver dig och jag vill ha allt tillbaka. Lyssnar du på mig det är frågan ? men hoppas verkligen de. Säger de ännu en gång DET SKA VARA DU & JAG. Jag hoppas vi kan ändra på detta. För jag mår otroligt dåligt snälla detta hjärta som är trasigt ska bli helt och det ska bulta av äkta vänskap och kärlek. Det är detta som snurrar i mitt huvud och jag har hur mycket feber som helst känner gråten som har fasnat i halsen. vill bara dra täcket över huvudet och sova och inte gå upp. Sitter här i min säng och lyssnar på Andreas Wijk ni ska få några smak prov på hans otroliga fina röst. Men men nu ska jag krypa ner till sängs och min tankar börjar snurra.... ha en fin kväll ♥

Andreas Wiijk

All good things come to an end


Hello


Human


Please Don't Leave me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0