Njuter av mina sista timmar som tonåring..

...rubriken talar för sig själv, jag njuter av mina sista timmar som tonåring imorgon smäller det till och man blir vuxen känns kosnigt att alla år har gått så otroligt fort. 20 år blir man imorgon ojoj herregud, släken har precis varit här och firat mig vi åt god lasange & kladdkaka med hallon & grädde till efterätt mumsigt värre. Ni får se bilder på alla jag fick av min släkt imorgon för då har jag tiden. Imorgon får jag alla andra paket av min familj eftersom det är då jag fyller år :) Men men nu har jag precis tänt en massa ljus i mitt rum och ska snart krya ner till sängs och se en liten film för mår inte alls bra hurmöret är inte med mig idag. och inte min kropp heller har världens frossa fryser och svettas om vart annat. Sen är jag oerhört ledsen men men.. vi får se hur jag mår imorgon hoppas bättre eftersom jag fyller STOR ;) Men men jag är inte på humör så vi hörs imorgon vid 10 tiden. Hoppas ni alla har haft en fin kväll. P.S Har inte kunnat bloggat för mitt internet har varit nere men nu funkar allt igen.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0