Måndagar har alltid varit hatade!

Godmorgon på er och då var det ännu en ny måndag och jag hatar måndagar ursh! har alltid gjort de. Har ni sovit gott ? Själv har jag bara sovit tre timmar i natt har världens rethosta hatar det :/ känns även som om jag har feber igen :/ Men men gick upp vid sju ungefär nu sitter jag köket och får i mig en liten macka och varmt te så gott för halsen. Sen vid 09.10-10.10 ska jag övningsköra sen blir det att plugga med Jennifer, vid två tiden blir det att möta upp Klara för lunch :) och sist men inte minst klockan 16.00 blir det att möta upp Malin, det kommer nog bli en helt okej måndag ändå fast jag hatar dom ! Men ni får ha en kanon bra dag såhörs vi någon gång under dagen fast jag vet inte när. Hoppas solen lyser på er också idag som den gör här :)

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0