Lördag - lyckad kväll igår.

Godeftermiddag bloggen..blev väldigt dålig uppdatering igår man så kan de gå ;) vid ett tiden igår var jag på universitetet till fyra för att lyssna på mammas kompis. Sen blev det att gå hem och börja fixa sig in för kvällen, och hela kvällen blev väldigt lyckad kan jag tala om riktigt trevligt :) Ska snart hoppa in i duschen och tvätta håret och lite sådär ska bli super skönt sen får vi se vad som händer ska nog bara vara hemma ikväll och umgås med mamma min. Aldrig fel det , men ni får ha en kanon bra fortsättning på dagens så hörs vi om några timmar och det kommer då komma upp bilder från gårdagen.

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt in mina pengar!

2010-09-04 @ 16:38:35
URL: http://pudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0