Kroppen hänger inte riktigt med.

Hejsan jag hann inte blogga imorse för gick upp vid sju för jag skulle åka in till stan och övningsköra från 08.00-09.00 det gick bra :) Sen har jag suttit på körskolan och pluggat en massa tester men nu gav mitt huvud upp. Kom precis hem min kropp hänger inte riktigt med. Är trött har ont i halsen känner mig hängig så nu ska jag ta och kocka lite te och sen sova en sväng så hoppas jag att jag känner mig bättre fram imot kvällen så jag är frisk tills imorgon :) Men ni får ha en fin tisdag så hörs vi om några timmar.

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

usch jag har också ont i halsen :(

2010-09-07 @ 12:01:34
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0