JAG GAV ALDRIG UPP DIG NÄR DU FÖRSVANN.

..rubriken talar för sig själv idag. Vaknade upp för någon timme sedan kände ångest och trötthet jag saknar dig, det var bara du som saknades igår och du vet vem du är kim. Kan bara inte alls bli som förr?! SNÄLLA! Du förstår nog inte hur mycket du betyder för mig du är bäst ta in de. Vi måste ses snart iaf halvvägs..jag ber dig på mina bara knän. Du vet att jag älskar dig!


ifrån det till gårkvällen/natten en mycket lyckad kväll hade först tjejmiddag hur mysigt som helst åt en massa god mat och fick jätte fina blommor och ett jätte fint halsband så söta är NI :) Sen kom alla andra runt 8 - 9 och då drog paaaartyt igång riktigt skoj var det alla verkade ha kul så jag är nöjd och lycklig. Så om vi ska samman fatta gårdagen med ett ord då är det lika med = UNDERBAR! Men jag har fortfarande känslor som håller på att svamla över men men...vad ska man göra :/ nu ska jag palla mig upp till duschen sen göra mig iordning käka lite frukost sen åka in till stan och möta upp min familj tror jag hoppas ni får en fin lördag så hörs vi om några timmar!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0