Fredags mys.

Godeftermiddag bloggen , idag hans det inte med några outfit bilder hade film på mig ett par vanliga ljusa jeans, ett svart bas linne och en randis pösig tröja enkelt men snygg. kom precis hem från stad har fikat med mallan,elvira och hanna mycket trevligt :) Ikväll ska jag tillbringa min tid med mina vänner sarah och elvira vi tänkte ha en tjejkväll titta på idol & se en film som ag har hyrt. Plus att äta godis,chips och dricka lite cocacola ska bli väldigt trevligt och mysigt :) Vi som älskar fredagsmys eller hur brukar man säga? vad ska ni göra denna härliga fredag ? Dessutom så passar det väldigt bra att ha filmkväll ikväll för vädret är grått och det regnar lite smått ute så perfekt!! Men ni får ha en fin kväll så hörs vi lite senare.

Hugs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0