Fredag 3 september 2010

Godmorgon solstrålar , idag är det fredag äntligen fredag och helg!! Denna vecka har gått fort det har funnits mycket att göra på jobbet men nu är det klart och idag är jag ledig. och ända tills på måndag så himla underbart. Vaknade för 40 minuter sen ungefär har precis slängt i mig lite jordgubbsfil och macka ska snart göra mig iordning det blir att dra på mig ett på jeans och en snygg tröja ska iväg 12.30 till Universitetet för en kompis till familjen är färdig doktor så hon ska få lite deplom och lite presenter svårt att förklara. Efter det blir det att åka kanske åka till Lisa en sväng innan vi drar hem till mig vi får se. iaf på eftermiddagen så måste jag byta om igen till kvällen outfit det är ju fredag så ska sivda om till party outfiten ;) Ikväll kommer ett gäng kompisar över hit och vi ska festa lite alltid trevligt och träffa lite kompisar vi får se om det blir utgång det visar sig med tiden. Men jag känner på mig att denna fredag kommer bli väldigt lyckad ! Men nu måste jag sätts fart, men ni får ha en kanon bra dag så hörs vi om några timmar med bilder på dagens bilder.

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Kul med lite partaj/utgång :D

Sv: Okej, vad bra att du fick heltidsjobb! Bätte att jobba på cubus än gina? :) Ja då blir det spännande för dig i vår iallafall :D

Ja man vi hörs, det gör vi <3

Hoppas du haft en underbar fredag än så länge, ha en grym start på helgen!

2010-09-03 @ 23:31:37
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0