en urladdad kamra.

..så ja då har man gjort sig iordning men när jag väl skulle ta kort och lägga ut dagens outfit så dog min kamra hehe. Hade glömt och ladda den så den ligger på laddning nu så outfits bilderna får vänta tills i eftermiddag då kommer de upp jag lovar :) Ska åka in till stan om en timme ungefär, nu blev det lite ändraingar i schemat haha nu klockan kvart i två blir det att träffa Jennifer och plugga sen träffa klara och bara prata !! Byter lite plats sådär. Men hoppas ni får en KANON bra dag och har lika fint väder som vi har här. Så hörs vi vid 6 - tiden ikväll.
Dagens ur gammla låt som jag älskar, blir glad av att lyssna på den 90-talet her we come ;) 

Be my lover - La bouche


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0