Då var de söndag.

Godmorgon då var de söndag igen och det är inte sista dagen på min ledighet utan är även ledig imorgon också så himla skönt :) Igår var jag så himla trött men somnade iaf inte förs vid två tiden vaknade runt tio så skönt känner mig utvilad nu ska jag snart sätta mig och plugga körkortsteori sen blir det att göra sig iordning senare på eftermiddagen blir det nog att åka in till stan och träffa min söta vän Malin Sundström :) Väntar på att hon ska höra av sig när hon vaknar. Ska bli mycket skoj & trevligt att träffa henne, annars ska jag nog inte göra så mycket idag men men nu ska jag sätta fart och plugga hoppas ni får en fin dag såhörs vi om några timmar med dagens outfit.

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Lavransalba

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2011-02-04 @ 07:28:14
URL: http://lavransalba.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0