blir aldrig riktigt frisk blir tokig !

Godeftermiddag bloggen, kom hem för kanske en timme sedan. Har precis fikat lite muffins och te gott ojoj!! Nu sitter jag bara i min säng och tar det lungt tänkte att jag skulle slå på en film och vila lite kanske mår inte så bra har ont i halsen och lite feber tror jag allt.. :/ Sen ikväll så får ni inte glömma bort att det är repris från VMA 2010 klockan 21.05 är det röda mattan sen vid 22.00 är det självaste VMA äslakr DET !! Jag ska se det för jag orkade inte sitta upp natten som var. Jobba idag gick bra, jag jobbade tydligen bara idag sen är jag ledig både imorgon & onsdag skönt nu ska jag vila lite hörs lite senare. Hoppas ni har haft en bra dag så här långt!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0