Back in sweden !

Godkväll mina fina , nu är jag tillbaka i Sverige har haft fyra underbara dagar i Spanien med min familj :) Dock var vädret inte på topp men det var trevligt ändå !! Vi åt god mat & shoppade en massa. Bilder från spanien kommer i morgon och på kläderna & smyckena jag fick med mig hem :) Har precis badat en sväng vi kom hem runt halv 5-tiden. Det var hur skönt som helst. Nu sitter jag på mitt rum och väntar på att maten ska bli klar och senare ikväll kommer Erik hit. Men nu ska jag lägga mig i sängen och slappa en sväng är svin trött !!

P.S Det ska vara du och jag mot alla i denna värld du får inte släppa min hand kim.

Hörs senare, hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0