åh vad skönt med fredag !!

Godmorgon bloggen äntligen idag är det fredag och det gör mig glad :) Sitter just nu hos mina kusiner kom hit klockan 08.00 imorse för min moster&morbror är på väg till Österike så då är jag barnvakt. Vi ska snart ta och packa lite och sen ta bussen hem till mig. Idag är det mycket att fixa inför ikväll mamma ska hjäla mig och senare vid tre tiden kommer min vän Fredrika och hjälper till också det kommer bli kanon. Ne nu ska jag ta och plocka undan frukosten sen ska vi sätta fart här vi hörs när jag är hemma igen. Ha en kanon bra dag tills dess :) Njut det är FREDAG:D

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Så jäkla underbaaaart! har sett framemot den här helgen LÄNGE :D



Sv: Ja det är super mys ;-) Good, hör av dig där! Ha en fantastiskt fredagkväll & grym start på helgen! Kram!

2010-09-24 @ 19:37:27
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0