Stockholm idag plus snön har trillat ner från himlen och det är bara oktober !!

Godmorgon mina fina, vaknade runt 08.00 kände mig ganska pigg. Nu har jag precis gjort iordning mig. Även lagt fram kläder som jag ska packa ner i min väskan senare jag ska nämligen åka till stockholm idag till min bästa vän över helgen. Ska bli riktigt skoj så länge sen jag så henne ♥ Men innan jag åker så ska jag till körskolan,köpa tågbiljett och äta lunch med mamma. Lite grann att göra men det ska hinnas med ;) Tåget går inte förs 14.56 så några timmar har jag på mig iaf. Men men bloggen kommer dock bli lidande under denna helg för jag kommer inte uppdatera förs jag kommer hem på söndag eftermiddag ! Men men jag hoppas ni förstår, hoppas ni får en kanon bra helg så hörs vi på söndag !!

P.S vad har hänt ? snön har trillat ner från himlen och det är bara oktober ? jag blir CHOCKAD !!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0