oopsi fick med mig ett par nya skor hem från stan!

Hallå där bloggen, kom hem vid halv två från stan. Var hos "paulina" och efter det blev det att möta upp Lovisa och vi käkade lunch och pratade. Sen så gick vi en sväng på stan och jag fick med mig hem ett par låghöga stövlar i färgen svart så grymt snygga :) Försökte ta kort på de två nya skona men det blev inte så bra så jag gav upp så ni får bilder imorgon istället så håll ut ! Nu lär jag inte behöva köpa några flera skor inför hösten & vintern skööönt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och prata i telefonen med kim ♥ Sen blir det att se grey's anatomy.  Men nu ska jag prata i telefonen en sväng men hoppas ni har haft en fin dag såhörs vi senare.

hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0