Just the way you are.

When I see your face
there's not a thing that I would change
Cause you're amazing,
just the way you are
And when you smile
the whole world stops and stares for a while
Cause you're amazing,
just the way you are.

rubriken och texten talar för sig själv. och för DIG du vet vem du är ! Jag kommer aldrig släppa taget om dig aldrig jag hoppas du kan lita på mig igen någon gång. ♥ I Loved you first.




Från det till dagen idag är det den 5 oktober 2010 det känns konstigt att oktober månad redan är här. Jag gick upp vid åtta imorse och hoppa i myskläderna och tog mig till körskolan för att övningsköra. Kom hem runt halv elva och har precis proppat i mig en stor och god frukost ska snart slänga mig i duschen och senare göra mig iordning. Välja kläder och allt det kan ju ta sin illa tid haha ;) Vid halv tre ungefär ska jag ännu en gång ta mig in till stan för att sätta mig på körskolan och plugga körkorts teori från 14.30-16.00 efter det blir det att möta upp mina flickor elvira och malin vi ska ta bussen ut till m-berg och titta om vi hittar något fint :) Ska försöka använda mitt present kort på ginatricot för 500 kr. Det är vad jag har bestämt idag ikväll ska jag bara ta det lugnt se på tv och käka middag. Min dag i mini format. Ni får ha en grym dag såhörs vi ikväll !

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jaa de e klart man trivs :)

2010-10-05 @ 17:47:27
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0