IT'S LIKE YOU CAN SEE WHAT I'M THINKING.

...rubriken är så sann för min bästa vän kim hon kan verkligen se vad jag tänker hur jag känner och hur jag mår. Det räcker att hon tittar in i mina ögon och hon ser om jag mår bra eller dåligt. Hon är helt klart den bästa. Saknar verkligen dig. vill bara träffa dig,krama om dig och säga att jag aldrig kommer släppa taget om dig ALDRIG. Fast vi bråkar så hoppas jag att du vet att jag älskar dig från botten av mitt hjärta. Och det ska vara du & jag bästa vänner. ♥

Dagen jag skulle egentligen åkt för en stund sedan men min syster slutar vid 12 istället för 11 haha kom hon på nyss. Så medans jag väntar så tänkte jag lägga in dagen outfit som jag inte har gjort på länge. Men nu är jag motiverad igen för det så nu kommer de komma dagen outfit varje dag !! Det ni oj oj nu slår jag på stort. Men som sakt ni får ha en kanon fin dag såhörs vi om några timmar då jag kommer hem igen !

Dagens ;

Rosa skjorta - Ginatricot
Svart bas linne - Ginatricot
Svarta svarta strumpbyxor - Lindex
Ringar - Indiska fått av min syster när jag fyllde
Silver klocka - London
Thomas saabo armband

inte bästa kvalliten på bilderna men de får duga !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0