ingen låt passar dagens humör. hur är detta möjligt?

Godkväll mina fina , var ute och gick förut kanske 3-4 km mycket skönt :) Med sällskap av min fina kim i telefonen ♥ när jag kom hem blev det direkt ut och övningsköra bil och det gick kanon bra! Men humöret är fortfarande inte på topp.. Har precis tagit mig ett bad och oj vad det var SKÖNT och avslappnande! Nu sitter jag och väntar på maten ska bli klar sen blir det även DH ikväll det får man aldrig missa. Inväntar även ett samtal från bästa vän kim också inte så konsigt hahha finns alltid något och prata om när det gäller henne och mig ! Men men nu ska jag hjälpa mamma med maten så jag får mat någon gång men hoppas ni har haft en fin eftermiddag så hörs vi vid 23-tiden !

Hugs ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det finns ett band man kan lyssna på vilket humör man en är på ! Nickelbak

2010-10-26 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0