hemma från underbara stockholm!

Helojsan bloggen, nu är jag tillbaka från underbara stockholm och har haft bästa helgen :) Så himla trevligt och mysigt. Tänk att det är så himla underbart och träffa sin bästa vän! Vi har gjort allt möjligt så himla kul. Måste säga de igen har verkligen haft en underbart bra helg :D Du är BÄST ♥ Kom hem idag vid 13.04 och då blev det direkt hem till min kusiner och titta på deras nya rum och så kom hem för en stund sedan har spräng huvudvärk och ska snart övningsköra med mamma för att hämta upp mina kusiner. Efter det blir de middag & plugga körkortsteori det är hur min kväll kommer se ut ! Vid 21.00 är det beck det får man inte missa. Men nu ska jag vila en kort stund men vi hörs lite senare ikväll.

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0