Får inte tag på dig blir galen!

Godkvällen bloggen. Kom hem igen runt 4 klippet drog ner direkt till källaren och fyllde upp badkaret med vatten och tog mig ett bad för jag frös så. Desutom så är jag fortfarande sjuk lite :/ så nu svettas jag istället kul.. :( kan man inte bara bli frisk någon jäkla gång ?!! Jag sitter just nu inne i mitt rum och försöker ringa kim har ringt henne minst 4 gånger och skickat minst 20 sms men får inget svar så irriterade vill ju prata med henne!♥ Men men får försöka ringa lite senare igen och se om hon svarar vilket jag hoppas, blir lite orolig när hon inte har svarat sen 12 idag men antar nog att hon göra något viktigt. Men ikväll ska jag iaf bara ta det lugnt titta på film och som sakt försöka få tag på min bästa vän kim hoppas jag lyckas! Idag fick jag även med mig ett nytt stickat pandand vitt från åhlens så snyggt. Ni får se bild på det någon dag, men nu ska jag fortsätta ringa lite men hoppas ni får en fin torsdag såhörs vi lite senare. Om jag inte har somnat då..

hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0