Börjar få lite panik för körkortsteorin hjälp mig!!

..har varit iordning gjord ett bra tag. Efter jag hade ätit frukost så gick jag ut och gick ca. 3 km mycket skönt i den strålande solen :) Nu ska jag snart dra på mig ytterkläderna och ta cykeln in till stan åka förbi jobbet sen åka till körskolan och sitta där minst i två timmar. Min vän Lisa Eriksson kommer också dit så vi ska plugga lite tillsammans, efter det ska jag gå på stan en sväng och köpa en persent till min kära mamma för det är hon allt värd :) Ibland är jag riktigt snäll (a) När jag kommer hem runt 5-tiden ska jag bara ta det lungt och gå ut och ta lite fina höst bilder tror jag älskar när träden har denna röda/gula färg ! Men men nu ska jag dra mig in mot stan förs som sakt vi 5-tiden eller tidigare. Ha det fint !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0