31 oktober 2010.

Godeftermiddag bloggen, jag tog cykeln och drog till min mormor en sväng. Där min kusin felicia var och jag fick äran att måla henne till häxa för hon skulle på kalas hon blev mest gullig kan jag erkänna men men hoppas hon blev nöjd iaf :) Kom hem för en stund sedan så slängde i mig lite tacos som blev kvar från igår lika gott varje gång. Mina taknar snurrar fortfarande runt jag förstår inte varför jag mår som jag gör men men.. det går väl över snart och leendet kommer snart tillbaka hoppas jag. Har huvudvärk så nu ska jag lägga mig under en filt och vila en stund sen funderar jag även på att slå på en liten film. Men hoppas ni har en fin söndag så hörs vi i kväll. Just i dag är det sista dagen i oktober månad imorgon är det redan 1 november herregud säger jag bara vad fort de går!!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0