2 oktober 2010.

helojsan mina fina läsare, ikväll blev det en lugn kväll mycket skönt :) har ätit tacos med min syster och hennes kompis sofie mycket trevligt! vi har precis sett klart filmen "the school of rock" den filmen är ganska rolig skrattar mycket haha. Den borde ni se. Nyss pratade jag även med min killkompis johan i telefonen alltid lika kul och trevligt och höra hans råd kan jag tala om. Så grym kille alla borde ha en killkompis som han det säger jag bara !! Nyss på min pojkvän hit så vi ska se på ännu en film. Men men nu har jag inte tid att sitta här ni får ha en grym lördagkväll av de som är kvar så hörs vi imorgonbitti !!

Hugs ♥


Kommentarer
Postat av: Susanna

kan du inte lägga upp en bild på dig och din pojkvän och skriva lite om er. Hur ni träffades och lite så? :)

2010-10-04 @ 22:50:09
Postat av: Susanna

hej! du kan väl lägga upp en bild på dig och din pojkvän och skriva lite om er. hur ni träffades och lite sånt :)

2010-10-04 @ 22:51:25
Postat av: Tommybenedicte

I love this page.

2011-05-09 @ 11:55:38
URL: http://tommybenedicte.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0