12 oktober - sjuk igen.

Godmorgon vakande klockan 11 känner mig hägig feber och ont i halsen. Kul att bli sjuk nu hatar det !! Men men  idag ska jag iaf proppa i mig ipren göra mig iordning och åka in till stan för att plugga lite på körskolan. Inte för jag har någon ork till det men det är ett måste. Sen ska jag nog möta upp Lovisa så jag får mina nya skor jag jag har beställt från Nelly som hon & jag beställde förra veckan ska bli kul och se hur de ser ut :) Men men nu måste jag duscha för känner mig verkligen jätte jätte varm. Men hoppas ni får en fin dag och att ni inte är sjuka ! Tur att jag har min bästa vän kim som lyser upp mina dagar som en sol ♥ Vi hörs när jag kommer hem igen!!

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0