There's always a little truth behind every "just kidding". A little knowledge behind every "I don't know", a little emotion behind every "I don't care" and a little pain behind every "it's ok".

Dagens rubrik. som ni alla säkert vet så sa jag att jag skulle ta en bloggpaus och det är precis så det kommer bli. Jag tar en bloggpaus till på fredag av olika skäl eller tills på söndag vi får se hur jag mår och vad jag orkar om ni vore där jag var just nu så vet jag att ni skulle förstå. Men ni får ha det bra sålänge så hörs vi om några dagar då jag troligtvis har accepterat det som har hänt lite mer än vad jag gör just nu.


Kommentarer
Postat av: Asbjornkatinka

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2012-01-05 @ 07:44:39
URL: http://asbjornkatinka.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0