rörigt inlägg.

Godkväll, har varit hemma en stund kom hem vid 18 - tiden ungefär, har vairt på bilskolan och pluggat som den dåre test efter test. Imorgon är det en speciell dag jag hoppas jag klarar det jag ska göra ! Ni får veta imorgon eftermiddag hur det gick. Nu har jag huvudvärk igen för att jag har pluggat så :/ Ikväll blir det att se film äta middag. Ska upp tidigt imorgon så ska försöka sova tidigt ikväll inte för jag kommer klara av det låg vaken till tre natten som var, men nu ska jag sluta babla och hjälpa mamma med maten dessutom kommer jag avsluta min kväll med att prata med min underbara vän kim i telefonen ♥ vet att detta blev ett väldigt rörigt inlägg men men what ever ;) Ha en fin kväll såhörs vi vid 23-tiden nu lockar paradise hotel som börjar om en kvart!

hugs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0