Mycket att hinna med imorgon.

helojsan, kvällen har varit överdirvet låååång, varit och köpt present åt min kusin sen blev det hem ta det lungt. Och sen kom pojken hit en sväng, sen har jag ätit middag med mamma & min syster. 21.00 slog jag på tv:n och tittade på svenska hollywood fruar som jag älskar. Sen skrivit en lång lista på allt som jag ska ha med mig tills imorgon! Förutom det så är jag på enort konsigt humör är ledsen men kan inte sätta fingret på riktigt vad det är förstår inte riktigt själv heller..:/ men men hoppas det snart att det försvinner men det tror jag för imorgon ska jag träffa min underbara kim ♥ berättar mer imorgon vart jag ska och hur länge jag ska vara borta. Men men nu måste jag krypa ner till sängs för att försöka sova hade tänkt och gå upp vid 07.00 för att hinna med så mkt som är möjligt innan jag drar mig. Men hoppas ni har haft en fin dag dem första dagen i november 2010. Vi hörs imorgonbitti !

Hugs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0