inte mycket sömn i natt..

Godmorgon natten har varit konsigt och jag har inte sovit alls så mycket..somnade vid tre tiden vaknade igen vid åtta och sen somnade jag om och har precis gått upp. Förstår inte varför jag inte kan somna tidigt jag ligger och tänker jag tror det är de som håller mig vaken..klumpen i halsen finns fortfarande kvar jag vet inte riktgit vart jag ska ta vägen men men. nu ska jag försöka släppa det en gång för alla. Idag är det den 23 November 2010 och idag vid ett tiden ska jag möta upp min vän Sophia och käka lite lunch eller fika vi får se vilket det blir och givetvis prata lite :) ska bli trevligt. Efter det blir det att gå direkt till körskolan och sätta sig där och plugga lite för imorgon är det dax igen. Men men nu har jag verkligen inte tid att sitta här måste lägga fram kläder osv. ne nu ska jag hoppa in i duschen men hoppas ni får en fin dag så hörs vi i eftermiddag :)

Hugs, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0